زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 | تاریخ ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد آزاد 97
نوشته شده توسط : تله مشاور

تاریخ ثبت نام کنکور کارشناسی کارشناسی ارشد 97 و کنکور کارشناسی ارشد آزاد 97 همزمان خواهد بود. زیرا کنکور سراسری کارشناسی ارشد و کنکور سراسری آزاد ادغام شده اند و یک آزمون برای کارشناسی ارشد آزاد و کارشناسی ارشد سراسری برگزار می شود.

 

 

برای مشاوره جهت اطلاع از زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97

  ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 به مانند سال های اخیر پیش بینی می شود که در دهه اول آذر ماه صورت گیرد. داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 97، باید در تاریخ های اعلام شده به سایت سازمان سنجش  www.sanjesh.org مراجعه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند.

 

تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97

 معمولا مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد یک هفته است که با تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد حدود 10 روز طول می کشد.

البته منطقی تر آن است که سعی کنید در مهلت زمانی مشخص شده برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد اقدام کنید زیرا با آن که معمولا 3 روز را بر مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد تمدید می کنند اما تمدید مهلت از طرف سازمان سنجش قطعی نیست!   

 

خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97

کارت اعتباری ثبت نام کنکور سراسری کارشناسی ارشد و ثبت نام آزاد کارشناسی ارشد یکی است. یعنی شما یک کارت برای ثبت نام هر دو می خرید. اما برای اعلام علاقه مندی به گزینش در رشته محل های دانشگاه پیام نور و غیر انتفاعی باید یک کارت اعتباری دیگر به نام کارت اعتباری علاقه مندی به رشته محل های دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی خریداری کنید و شماره سریال آن را در فرم ثبت نامی خود وارد کنید.

 

منبع: زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 | تاریخ ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد آزاد 97

مشاوره تحصیلی تله مشاور





:: برچسب‌ها: شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 , کنکور کارشناسی ارشد ۹۷ , ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۷ , دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: